Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mennyit ér a gödöllői klublegenda meze? 2019-05-10 10:27:35 Egy izomsorvadásos betegségben szenvedő kisfiú gyógykezelését lehet támogatni a Széles Petra felsőjére leadott minél magasabb összegű licittel
Visszavonult Széles Petra, Gödöllő örök 13-asa 2019-04-12 21:28:12 Stílusosan ő szerezte a győztes pontot a Palota elleni mérkőzésen, ahol több százan köszöntötték a legendás röplabdázót
Széles Petra Európa-liga győztes 2015-09-13 19:46:58 A gödöllői röplabdázó pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el a válogatottal a törökök elleni fináléban